تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=9d60033d-eb55-4ec5-8673-f5ba946b09c9

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم بی نظیر می باشد و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به همراه چند تن از معاونین به منظور ارزیابی سامانه های پدافندی موجود در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از این منطقه پدافندی بازدید کرد و طی سخنانی گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم بی نظیر می باشد و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وی پس از  بازدید از  سایت های راداری و موشکی این منطقه گفت: پدافند هوایی  همواره در حال مأموریت است و تحت هیچ شرایطی  سامانه های راداری و الکترونیکی  و سامانه های موشکی و دیده بانی آن خاموش نمی شوند و به طور مداوم در حال انجام وظیفه می باشند. قرارگاه پدافند هوایی 24 ساعته و بدون تعطیلی همواره در حال رصد نقطه به نقطه آسمان کشور است به طوریکه امروز با تلاش تمامی همکاران به گسترش هزاران نقطه پدافندی در کشور رسیده ایم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: موضوع پدافند هوایی یک موضوع دانش بنیان است و تجهیزات آن هم کاملاً تخصصی و از فناوری بالایی برخوردار است و به لطف خدا توانسته ایم این تجهیزات پیچیده را در داخل کشور تولید و در نقاط مختلف کشور از آنها بهره برداری نماییم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امیر اسماعیلیپدافندارتشآجاتازه های خبر
[ چهار شنبه 14 مرداد 1394 ] [ 19:2 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 2645
بازدید کل : 84212
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->